Monday, August 16, 2010

Aktiviti Malam.



Fuh, penat gila berkayuh malam ni. Tapi aku rasa ni tak cukup penat berbanding kayuhan di malam minggu. Aku baru je sampai rumah ni. Jam pukul 4.05 pagi. Ingatkan sempat nak chatting dengan Joy, but malangnya dia dah offline. So aku pun takde benda lain nak buat, update jela blog setan ni hehe.

Kayuhan malam minggu bagi aku memang penat tapi seronok sebab semua budak Fixed Gear akan gathered and ride sekali. Tiap-tiap malam minggu je kiteorang sure akan ke Lumut. Yela memang ramai orang lepak situ malam-malam minggu. Begitu juga gadis-gadis pusat pengajian swasta mahupun awam. Memang dieorang akan berkeliaran di Lumut. Tapi tu bukan niat utama aku la, sebab aku kan dah ade Miley cyrus aku hehe.

Kayuhan ke Lumut dari tempat kiteorang gath, aku rase cam tak best je pakai perkataan "gath" ni, so berkumpul la. Ok dari Lumut ke tempat kiteorang berkumpul jarak dia 10.4 kilometer. Itu pergi sahaja. So ulang alik jadilah 20.8 kilometer. Digenapkan jadilah 11 kilometer.

Korang bayangkan, kalau tiap-tiap minggu aku ride 11 kilometer, mak aih aku ingat bulan depan dah boleh fit cam Gerard butler. Boleh? Apsal korang gelak? Taleh eh aku dapat badan cam dia? Boleh kot. Amirul Asraf kan power :D


Boleh kot. Kan tawan tawan ?




No comments: