Monday, August 16, 2010

Boring.



Gua baru lepas bersahur. Lepas sahur kena rokok sebatang pastu sebiji buah epal sebagai pencuci mulut. Kenyang. Cukup untuk menahan nafsu serakah makan gua sampai berbuka nanti. Nak tidur tak mengantuk la pulak. Nak chatting dengan siapa pun gua tak tau semua orang offline time ni.

So gua decide nak menghabiskan waktu boring gua di pagi ni dengan mengedit gambar kawan rapat gua seangkat satu team dalam group Fixed Gear. Nama dia Monta. Nama sebenar menurut sumber yang gua perolehi dalam facebook die ; Rosdi Hussein. Kenapa dipanggil dengan nama Monta? Sebab orang selalu panggil dia montel, last-last jadi Monta. Sumber asal usul nama timangan dia ni pun gua dengar cerita orang.

Macam-macam nama kiteorang bagi kat dia. So ni antara satu contoh nama dan contoh gambar yang dipercayai boleh diterima tamadun dan untuk tatapan anak cucu kita kelak. Semoga apa yang terjadi ini dijadikan iktibar.

Ok you all semua please cekedaut tau !




MONTALISA - Kakak Monalisa

No comments: