Thursday, September 16, 2010

Dah raya ke 7 dah ni.



Salam semua.Hehehe gile lah, lame gile tak updated blog ni. Lat entry kat bawah ni aku ingat time merdeka aritu. Skang dah 17 haribulan. Sorry guys sebab lama tak updated. Quite busy dengan aktiviti luar la. Ni pon aku baru bangun tido tatau nak buat ape boring so updated la blog ni.


Well, Raya. Hurm cam biasa je bagi aku. Baju raya warna emas. Cuma yang best beraya tahun ni, aku first time beraya di rumah aku and first time dalam seumur hidup aku tak balik kampung time beraya. Hehe yela memandangkan kakak aku 2 orang dah ada anak masing-masing so secara automatik rumah kat Perak ni dah jadi kampung untuk dieorang. Lagipun dieorang sume tinggal jauh2.

Yang best raya tahun ni, aku first time beraya ke rumah ex school mate aku setelah 6 tahun lebih tak berjumpa. Dalam 10 rumah jugak aku pergi. 3 hari berturut-turut pagi petang siang malam. And then siap buat reunion lagi. Hehehe kire best la lepak sembang pasal sekolah dulu. Banyak perangai yang still tak berubah which is kadang-kadang best kadang-kadang it was so annoying. Biar la korang if perangai nak macam budak-budak pon. Rata-rata banyak lelaki yang camtu. Buat aku tak selesa lepak time reunion aritu. Kutuk-kutuk sesama sendiri and gelak pasal kelemahan orang masa time sekolah dulu, aku rasa itu bukan perangai yang baik. So time reunion aku banyak diam and sembang with girl. Bukan sebab aku nak menggatal tapi sebab dieorang suma dah matang. Last2 geng girls boleh plak sembang pasal kahwin. Aku trus mati kutu.

So gelak2 and sembang2 biase jela reunion tu.


No comments: