Sunday, October 24, 2010

Bapak lama.

Damn, aku rasa dah lama gile tak update blog ni. Last entry aku update aku rasa hari raya ke-7 aritu (refer the previous entry's title).Hurmm sorry la aku bukan kaki blog. Ikut angin je ade mood update la tade mood tak update la. Ni naseb tengah bosan ni tetibe teringat pasal blog ni. So update jela ape2 pon.

Tengah dengar lagu ni tetibe cam nak update pasal fav artist dalam mp3 list aku ni. So pick up artist untuk entry arini ni ialah The Low Anthem. Pernah dengar? aku rase tak ramai yang tau pasal band ni. Quite unique band. And aku rasa lagu2 dia tak ramai yang akan layan bile dah dengar.

Aku suke dengar lagu ni time tengah sedih, termenung malam. duduk sorang2 dalam gelap, time hujan ke, memang terpedih hati kalau dengar lagu ni time-time tengah emo camtu. Tak caya, nah korang dengar lagu ni pastu. Sure meleleh air mata even tak paham lirik dia pon.



No comments: