Friday, September 3, 2010

Merdeka Night's out.



Woohaa !!! hehe dah lama rasanya tak update blog. Dah hampir lupa aku kat blog aku ni. Now pukul 10.15 pagi and aku still tak tidur dari semalam. Melepak kat Uptown Manjung sampai pukul 2 pagi then ride ke Ramli Tomyam bersahur.

Nak cerita sikit pasal bersahur awal pagi tadi. Since bulan
puasa and working out, aku dah jarang makan berkali-kali dalam sehari. Hanya makan makanan berat pada waktu berbuka sahaja. So untuk bersahur menu yang selalu aku order ialah limau ais dan telur separuh masak. If lapar sangat, aku just order sup campur tanpa nasi. Ratah jela sup tu. So malam tadi aku order la menu tersebut. Air ok, sup ok, sampai ke telur separuh masak memang tak ok langsung. Sebab apa, sebab bile aku pecahkan telur tu, terus jadi telur rebus. Ko ingat aku datang kenduri kawin ke nak bagi telur rebus?

So after sahur, aku dan bebudak semua ke club house. Cam biasa aktiviti harian adalah bermain daun terup, bersenam dan work out, melayan movi
e, repair basikal dan selainnya tidur. Aku layan movie selalu tu yang dah pukul 10 lebih tak tidur-tidur lagi ni. Ok, aku rasa cukup cerita untuk aktiviti aku malam tadi. Cam dah jauh menyimpang je dari tajuk untuk entry blog aku kali ni hehe.

So merdeka, tak banyak yang menarik. Just ride with Nexscale Fixed Gear members yang jugak team aku. Seramai 21 orang ride, kira ramai jugaklah even ade yang tak dapat ride sebab celebrate dengan awek. Itu dieorang punya hal. Sebelum
malam, siang harinya hujan. Aku dah bimbang takut hujan sampai ke malam. Alhamdullilah hujan sampai 10.30 malam je. Aku spend time malam tu chatting dengan Joy, kesian dia tak celebrate Merdeka sebab tade kawan ajak. Hehe kalau aku kat sane aku dah ajak dah ko kuar. So chatting sampai hujan berhenti. Aku pun kuar ride dalam kul 11.30. Ride ke Lumut je pun.
Ride was fun sebab ramai. Then kawan aku si Padel, kebetulan birthday dia pulak malam tu. Kira dia anak merdeka la konon. Dia tak ride sebab datang dengan awek dia. Si hafiz, abang tough kami dah beli 2 papan telur and sebungkus tepung. Punya la susah nak kejar die, last-last kene jugak. Memang teruk gila dia kena. Any
way Padel, Happy Birthday yang ke 22 tahun. You know I love you my bestfriend !
So ni ade pics malam tu. Enjoy !







No comments: